۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۳۲

مظلومی:

بی انصافی بود اگر ملوان را نمی بردیم/نتایج ذوب آهن مهم نیست

بی انصافی بود اگر ملوان را نمی بردیم/نتایج ذوب آهن مهم نیست

بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با ابراز خوشحالی از کسب سه امتیاز خانگی مقابل ملوان بندرانزلی گفت: حق آلومینیوم در این بازی برد بود و بی انصافی بود اگر ملوان را شکست نمی دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی عصر جمعه پس از برد سه بر دو مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهارداشت: همیشه بازیهای آخر لیگ شرایط خاصی برای تیم های صدر جدولی و انتهای جدول دارد.

وی با بیان اینکه حق آلومینیوم کسب سه امتیاز بازی بود، عنوان کرد: فشار روانی زیاد برای کسب سه امتیاز بازی و ماندن در لیگ برتر شرایط را برای بازیکنان آلومینیوم سخت کرده بود اما خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی سه امتیاز بازی را مقابل ملوان کسب کنیم.

مظلومی که اولین پیروزی لیگ برتر را با آلومینیوم تجربه می کرد، در ادامه افزود: با این پیروزی طلسم نبردن آلومینیوم از زمان حضور من شکسته شد و فشارها تا حدودی کم شد.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش، سخت گل زدن و آسان گل خوردن را مهمترین ضعف تیم آلومینیوم عنوان کرد و افزود: باید در روزهای آینده تمرینات بیشتری را برای رفع نقاط ضعف تیم انجام دهیم.

وی در مورد عدم استفاده از اسطنبلی مدافع خارجی تیم آلومینیوم گفت: این بازیکن به دلیل بی انظباطی در تمرینات از حضور در تمرینات تیم محروم است. علیرغم اینکه ابرقویی مدافع میانی تیم را در مقابل ملوان بندرانزلی در اختیار نداشتیم اما اسطنبلی را به خاطر تنبیه انظباطی بازی ندادیم.

کد خبر 2026213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha